Press "Enter" to skip to content

Șeful Papaya Advertising: S-a pus presiune și pe familiile copiilor. E exces de zel, ca să nu zic slugărnicie

Robert Tiderle, șeful agenției de publicitate Papaya Advertising, spune că plângerea făcută de 15 parlamentari după difuzarea clipului „Copiii referendumului”, în urma căreia a trebuit să dea declarații la poliție, poate fi interpretată ca o formă de intimidare.

Aceasta, în condițiile în care parlamentarii au sesizat Protecția Copilului, care a trimis mai departe plângerea la poliție, chiar dacă avea toate datele necesare.

„E o procedură, Protecția copilului știe, se semnează contracte, se ia aviz de la psiholog și de la medicul de familie, docmentele se depun la Autoritatea pentru Protecția Copilului. Presiunea nu e doar pe firma mea, ci și pe familiile acestor copii”, a spus el la Jurnalul de seară de la Digi24.

„Dacă un subiect pare că îți scapă din mână, ori îl pasezi cuiva, ori, în acest caz, e exces de zel, ca să nu zic slugărnicie. Dacă știm că trebuie să facem rău cuiva, hai să o facem. Rămâne de aflat dacă e și o ușoară premeditare aici, pentru că în momentul în care a venit documentul de la Parlament, se pare că între 10 octombrie și 20 și ceva octombrie, autoritatea a avut tot timpul să verifice dacă suntem în regulă. Dacă a aflat că suntem în regulă și totuși a trimis la poliție, aș putea spune că e un fel de intimidare”, a adăugat Robert Tiderle.

Aceasta, spune el în condițiile în care cazuri grave cu care este sesizată Protecția Copilului ajung la poliție după luni de zile sau niciodată.

„Mie îmi vine în minte cazul acelei fetițe care a trebuit să dea tumba în fața prim-ministrei Dăncilă. Unde a fost Autoritatea pentru Protecția Copilului atunci?”, a spus Robert Tiderle.

El a explicat că atât copiii din clipul „Copiii referendumului”, cât și părinții lor, știau despre ce este vorba în acest clip.

„Evident, la proba de casting trebuie să își învețe rolul, părinții sunt lângă ei și din 35 de familii, toate au înțeles”, a spus el.

„Când fanatismul religios și politicienii fără viziune sau corupți vin împreună, se poate ajunge la o societate de genul acesta”, a adăugat Robert Tiderle.

Spotul Papya Advertising, lansat la începutul lunii octombrie, a fost inspirat din serialul “The Handmaid’s Tale” (“Povestea slujitoarei”), care are la bază romanul omonim al autoarei Margaret Atwood şi în care este descrisă viaţa din Gilead, un stat condus de un regim totalitar ultra-religios, unde femeile sunt folosite pentru a procrea.

La trei zile după referendumul pentru redefinirea familiei în Constituție, invalidat din cauza prezenței reduse, 15 parlamentari de la PNL, ALDE şi PSD au reclamat la Autoritatea Naţională pentru Protecţia Copilului clipul „Copiii referendumului”.

Pe de altă parte, PNL a anunțat că se delimitează de această plângere.

Este vorba despre o adresă semnată de zece parlamentari PNL – Cupşa Ioan, Mihalescul Dumitru, Popescu Pavel, Fădor Angelica, Cherecheş Florica, Ardelean Ben-Oni, Sighiartău Robert-Ionatan, Gheorghe Andrei Daniel, Ioniţă Antoneta, Neagu Nicolae, trei de la PSD – Jivan Luminiţa-Maria, Titus Corlăţean, Gabriel-Beniamin Leş, unul de la ALDE – Cătăniciu Steluţa-Gustica şi unul de la minorităţi – Grosaru Andi-Gabriel.

Mai târziu, Pavel Popescu a scris pe Facebook că „nu a știut” ce semnează și a anunțat că și-a retras semnătura. „Îmi cer scuze public pentru greșeala pe care am făcut-o”, a scris el.

Sursa: digi24.ro

44 Shares
Mission News Theme by Compete Themes.
error: 10 lei/saptamana. Pentru a putea copia continutul.